کد خبر: 1223414
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۰
فرمانده کل سپاه:
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه صهیونیست‌ها در آتشی که خود افروخته‌اند خواهند سوخت، با استناد به آیات قرآنی درباره استکبار گفت: این‌ها در زمین استکبار می‌کنند و توطئه شوم می‌چینند و مکر جز به اهلش به کسی نخواهد رسید

جوان آنلاین: فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه صهیونیست‌ها در آتشی که خود افروخته‌اند خواهند سوخت، با استناد به آیات قرآنی درباره استکبار گفت: این‌ها در زمین استکبار می‌کنند و توطئه شوم می‌چینند و مکر جز به اهلش به کسی نخواهد رسید. 
به گزارش سپاه نیوز، سرلشکر پاسدار حسین سلامی، در دومین جشنواره قرآنی نور سپاه که به میزبانی نیروی هوافضا برگزار شد، طی سخنانی با بیان اینکه شهیدان جلوه‌های زمینی آیات آسمانی قرآن هستند، تصریح کرد: همه آن‌ها تجسم انسانی آیه‌های قرآن هستند مخصوصاً برادر عزیزمان سردار زاهدی که واقعاً یک شخصیت قرآنی کامل بود. 
فرمانده کل سپاه به برخی خصوصیات قرآنی سردار زاهدی اشاره کرد و گفت: سردار زاهدی یک شخصیت قرآنی کامل بود. هر فرصتی که به دست می‌آورد یک قرآن کوچک داشت و چه در هواپیما یا خودرو با قرآن خلوت می‌کرد. اهل ذکر بود و حتی وقتی که قرآن نداشت، غالباً ذکر می‌گفت. 
سردار سلامی ضمن آرزوی فتح قریب برای امت اسلام اظهار داشت: از خداوند بزرگ آرزو دارم که به برکت این نفس‌های مطمئن، قلب‌های با اطمینان، ایمان‌های کامل و انسان‌های فداکار وعده‌ای را که خداوند بر نصرت مؤمنان، فتح قریب و یسیر به مسلمانان و مؤمنان داده است به‌زودی محقق کند و و زمین بار دیگر شامل نزول هزاران ملائکه باشد تا مظلومان و مسلمانان از اسارت طواغیت و شر فتنه‌های سخت به فضل الهی نجات پیدا کنند. وی در ادامه شخصیت سپاه را قرآنی توصیف کرد و گفت: در اینجا مردانی وجود دارند که پاکیزگی را دوست دارند و خداوند هم پاکیزگان را دوست دارد. قرآن سیمای یک سپاه الهی و آسمانی را در آیات متعددی برشماری کرده و علاوه بر این آیه، آیات دیگری نیز وجود دارد که شخصیت و هویت الهی، ایمانی و انقلابی سپاه را به زیبایی نشان می‌دهد. پاسداران حافظان حدود الهی هستند حتی وقتی با دشمن در ستیز هستند، حدود الهی را رعایت می‌کنند. 
فرمانده کل سپاه در بخش دیگری از سخنان خود به مقاومت مردم غزه در طوفان الاقصی اشاره کرد و با بیان اینکه نباید نگران بود زیرا خداوند اذن غلبه کفار بر مؤمنان را نمی‌دهد و نصرتش جاری می‌شود، تصریح کرد: اگر ما با این منطق آشنا شویم در هیچ صحنه‌ای نمی‌لرزیم و اگر هم درخواست یاری خدا را کنیم بلافاصله خداوند می‌فرماید نصر خداوند قریب به محسنین است. 
سلامی با بیان اینکه صهیونیست‌ها در آتشی که خود افروخته‌اند خواهند سوخت، با استناد به آیات قرآنی درباره استکبار گفت: این‌ها در زمین استکبار می‌کنند و توطئه شوم می‌چینند و مکر جز به اهلش به کسی نخواهد رسید و این‌ها به آتشی که خود افروخته‌اند خواهند سوخت، به اذن الهی.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار